۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۶۵۲۷۱۹
آیت الله نوری همدانی:

برای ظهور و رهایی مظلومان دست دعا برداریم | مسؤولان به مشکلات مردم برسند

برای ظهور و رهایی مظلومان دست دعا برداریم | مسؤولان به مشکلات مردم برسند
حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی به مناسب شب های قدر تأکید کرد که مسلمانان در این شب های عزیز و مبارک باید برای ظهور امام زمان(عج) و رهایی مظلومان دست دعا بردارند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی به مناسب شب های قدر تأکید کرد که مسلمانان در این شب های عزیز و مبارک باید برای ظهور امام زمان(عج) و رهایی مظلومان دست دعا بردارند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باعرض تسلیت شهادت مولای متقیان امیرمومنان علی علیه السلام به همه محبان آن حضرت، لازم می دانم دراین ایام لیالی قدر مطالبی را به عرض برسانم آنچه مسلم است امروز بشریت بیش ازهر زمان دیگری نیازمند معنویت است و نبود یك منجی عدالت گستر را احساس می كند.

لذا در این شبهای با فضیلت كه شبهای توبه و بازگشت است اولین خواسته ما از خداوند متعال فرج مولایمان حضرت بقیة الله الاعظم امام عصر عجل الله تعالی باشد، اوست كه می تواند با اراده الهی و اذن خداوند قادر متعال به تمام بی عدالتی ها و ظلم ها و نابرابری ها پایان دهد و طومار ظلم و ستم را در هم بپیچد.

اوست كه امید بشریت است تا عباد صالح خدا حاكمیت را  در تمام زمین عهدار شوند.

امروز دردهای فراوانی از ظلم به مظلومان در كشورهای مختلف همانند سوریه و بحرین و یمن تا مردم مظلوم فلسطین كه توسط جبارانی همانند آمریكا و رژیم جعلی وصهیونیستی و ایادی آنان درحال انجام است احساس می شود و دردناكتر از همه سكوت مجامع بین المللی و كشورهای به ظاهراسلامی است در این ایام باید برای همه مظلومان دست به دعا برداریم.

امروز بشریت درحال مبارزه با یك بیماری است كه تقریبا كل جهان را در برگرفته و مردم فراوانی درگیر آن هستند كه باید در این شبهای استجابت دعا و نزول قران كریم دست دعا برداریم تا سایه این بیماری از همه بشریت برداشته شود و شفای تمام بیماران را از خداوند متعال بخواهیم و برای همه خدمتگزاران خصوصأ خادمان عرصه سلامت كه شبانه روز مشغول خدمت هستند آرزوی موفقیت وسلامت کنیم.

و نكته پایان همدلی و همراهی و كمك به همدیگر را از یاد نبریم و نیازمندان و اقشار كمك درامد جامعه را دریابیم و مسؤولان محترم نیز تاتوان دارند به كمك مردم بزرگ و متدین و صبور كشورمان بشتابند تا ضعف اقتصادی پیش امده بیش از این فشار وارد نكند و ان شاءالله با عنایت پروردگار متعال و كمك یكدیگر و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام و رعایت تمام نكات بهداشتی بتوانیم از این مشكلات عبور نمایم.

ملتمس دعا؛ حسین نوری همدانی؛ بیست رمضان المبارك ١٤٤١

میثم صدیقیان
ارسال نظرات